mysql 4

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Sob, 21 Sie 2010, 13:58:28 CEST

Grzesiek Pycia wrote:
> Witam
>
> Mam serwer mysql w wersji 4.0.25, o ile z przeniesieniem baz za pomocą
> dumpa na wersje 5 nie ma większysch problemów, to problem pojawia się z
> przeniesieniem kont, bo po 4.11 zmienil się format hashy haseł i
> skopiowanie danych konta nie pozwala się zalogować, dopiero zmiana hasła
> pomaga, zna ktoś sposób na przeniesienie tego bez potrzeby znajomości
> haseł userów?

co do czytania haseł w starym formacie to:
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/server-options.html#option_mysqld_old-passwords

tylko uwazaj bo PHP 5.3 nie wspiera wogole starego formatu hasel
i nie bedziesz mogl sie polaczyc do bazy.

jesli userow masz stosounkowo niewiele, to moze przelec ich konta jakims
skrypcikiem i powyciagaj hasla z plikow konfiguracyjnych roznych
skryptow i potem updatnij je do nowego formatu.

albo po prostu mail do userow, ze maja sobie zmienic hasla do bazy,
moga na takie same, ale musza zmienic.

--
  Arkadiusz Rdest