poldek - znikające pakiety z home

Krzysztof Goliński krzysztof.golinski w gmail.com
Nie, 22 Sie 2010, 17:54:32 CEST

Witam,

Zbudowałem pakiet (iceweasel, sprawdziłem jest w ~/pm/RPMS) i  poldek
go nie widz. By mu pomóc, wchodzę do katalogu home ale i to nie
pomaga:

poldek:/home> ls iceweasel-*
iceweasel-debuginfo-3.6.8-1.i686
1 pakiet

Dla pewności wyczyściłem cache poldka - bez rezultatów.
Przypuszczam, że chodzi o usuwanie zduplikowanych pakietów, bądź o
priorytety (jeśli takowe jeszcze obowiązują).
Pakiet o dokładnie tej samej nazwie znajduje się w all-avail tyle, że
jego instalacja wymaga aktualizacji połowy systemu.
Czy ktoś z was ma jakiś pomysł, jak zmusić poldka do instalacji
zaginionego pakietu?

Pozdrawiam,
KG