KDE4 - dwa monitory i OpenGL (Intel GMA)

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pon, 23 Sie 2010, 10:44:25 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 23.08.2010 09:51, od Łukasz Maśko:

> Jakie masz rozdzielczości ekranów? Jak są ustawione? Jaki kernel?
VGA : 1680x1050
LVDS : 1280x800
LVDS above VGA
kernel-2.6.34.3-1.x86_64
Temat dotyczy tej samej konfiguracji, co w wątku z maksymalizacją.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski