[OT] Wirtualizacja serwera - na czym najlepiej.

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Czw, 26 Sie 2010, 10:44:14 CEST

On Thu, 26 Aug 2010, Wieslaw Kierbedz wrote:

>   W dniu 8/26/10 10:36 AM, Paweł Zuzelski anonsuje::
> >
> Aha. Czyli qemu?

Odpal w dowolnej wirtualizacji. Jak będziesz chciał przenieść na
PPC, to odpalisz to na qemu-i686, czy jak to się tam nazywa.

Jak masz cały system w pliku, to co za różnica, czy zabootujesz to w
qemu, w xen-hvm, czy bezpośrednio na sprzęcie?

--
Paweł