Th: Co zrobić żeby zadziałał mi dźwięk?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 30 Sie 2010, 11:10:14 CEST

Witam,

Mam płytę gigabyte'a na nvidii, z wbudowaną grafiką bodajże nvidia 7100.
Ma ona też jakiś chipset do dźwięku, który lshw opisuje tak:

         *-multimedia UNCLAIMED
              product: MCP73 High Definition Audio
              vendor: nVidia Corporation
              physical id: 9
              bus info: pci w 0000:00:09.0
              version: a1
              width: 32 bits
              clock: 66MHz
              capabilities: pm msi bus_master cap_list
              configuration: latency=0 maxlatency=5 mingnt=2
              resources: memory:e5100000-e5103fff

A lspci tak:

00:09.0 Audio device: nVidia Corporation MCP73 High Definition Audio (rev a1)

alsaconf nijak nie znajduje tej karty.

Używam aktualnego Th, na Thowym kernelu. I... nic, np. pcidev snd nie
pokazuje tej karty.
Z tego co pamiętam, kiedyś tam używałem własnoręcznie skompilowanego
kernela (jeszcze z AC) który potrafił na tej karcie grać.

Jakieś pomysły co mam zrobić żeby mieć dźwięk?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944