Re: Th: Co zrobić żeby zadziałał mi dźwięk?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 30 Sie 2010, 11:30:00 CEST

On Mon, 30 Aug 2010, Artur Frysiak wrote:

> [...]
> Pokaż lspci -n -s 00:09.0

[root w pingwin log]# lspci -n -s 00:09.0
00:09.0 0403: 10de:07fc (rev a1)

> Jądro z dystrybucji? Pakiet kernel-sound-alsa zainstalowany?

A wiidzisz... pewnie tu sęk, tfu pies pogrzebany ;)
Jak już zaczną działać FTPy to spróbuję doinstalować/przeinstalować kernel
i sprawdzę.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944