Th: pod Xami 'who am i' - nic nie podaje?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 30 Sie 2010, 14:06:43 CEST

On Mon, 30 Aug 2010, Arkadiusz Rdest wrote:

> whoami

A mnie nie interesuje "whoami", tylko "who am i" :)
To, że "who am i" nic nie wypisuje jest wyłącznie objawem tego, że dzieje
się coś złego - a wiem że się dzieje, bo np. nie mogę się przelogowywać na
roota za pomocą su bez podawania hasła (w konsoli jest to możliwe).

Coś jest nie tak z Xami, PAMem - nie wiem czym...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944