[OT] Wirtualizacja serwera - na czym najlepiej.

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Pon, 30 Sie 2010, 18:22:30 CEST

On Mon, 30 Aug 2010, Wieslaw Kierbedz wrote:

> W dniu 30.08.2010 14:22, Paweł Zuzelski anonsuje::

> Super. Nawet się automagicznie odpala.
> Ale. Aleee.
> vpoldek vserver -- -u poldek (albo i co innego)
> vfff: niemożność... Odwzorowanie nazwy...
>

> Host oczywiście umie się połączyć.
> Guest nie sprawdzę, bo nie ma żadnych narzędzi i nic nie mogę doinstalować.
> resolv.conf hościa i gościa ten sam
> ifcfg-eth0 takie samo
> th-i686 włożone w th-x86_64
>
> Czego nie zrobiłem?

Nie dałeś interfejsu gościowi?

albo do vserver build musisz dać --interface 1.2.3.4 (czy jakie tam
masz ip) albo w /etc/vservers/<nazwa>/interfaces tworzysz katalog 0
a w nim pliki ip prefix nodev. ip zawiera ip, prefix prefix a nodev
pusty.

gód lak

--
Paweł