Roundcube 0.4.2

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 2 Gru 2010, 17:02:00 CET

W dniu 2 grudnia 2010 16:52 użytkownik Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> napisał:

> Hmmm... Zainstalowałem wersję 0.5 ze strony Roundcube i ta działa bez
> zająknięcia.

Bo ze strony to zawsze dziala. Nie rozumiem po co taki soft instalowac
via rpm. Zazwyczaj i tak to ma latac z prawami jakiegos usera a nie
httpd i byc niezalezne od tego co gle^Wkolega zza granicy wypoci do
speca.

Ja od dawna juz korzystam tylko z wersji ze strony, przynajmniej sam
wiem ze musze zrobic update bazy, bo taki rpm niby skad ma wiedziec?