Roundcube 0.4.2

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 3 Gru 2010, 07:42:21 CET

On Thu, 2 Dec 2010, Bartosz Świątek wrote:

> Bo ze strony to zawsze dziala. Nie rozumiem po co taki soft instalowac
> via rpm. Zazwyczaj i tak to ma latac z prawami jakiegos usera a nie
> httpd i byc niezalezne od tego co gle^Wkolega zza granicy wypoci do
> speca.

A ja rozumiem po co się go instaluje via rpm :)
Raz sobie postawiłem vserver wyłącznie do obsługi poczty - dovecot,
exim, mysql i roundcube+lighttpd. Roundcube ze strony... i mnie chciało
trafić, bo zanim doszedłem do tego jakie jeszcze pakiety PHP trzeba
doinstalować to zmarnowałem ze 2-3 godziny. A gdybym zainstalował z rpma
to by śmignęło od razu...

> Ja od dawna juz korzystam tylko z wersji ze strony, przynajmniej sam
> wiem ze musze zrobic update bazy, bo taki rpm niby skad ma wiedziec?

A to już inna bajka.
Ale ja już nauczony doświadczeniem na gołym serwerze raczej bym
zainstalował roundcube'a (żeby wrzucił wszystkie potrzebne pakiety)
a potem go odinstalował i wrzucił własnego.

Sam np. się wkurzam na wszystkie aliasy wrzucane przez rpma - typu że
phpMyAdmin jest pod */myadmin, roudcube pod /roundcube itd. Pierwsze co
robię po instalacji phpMyAdmina to wywalam alias i ustawiam osobną
wirtualkę :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944