[OT] Czytnik SmartCard w Dellu D430 - czy komu¶ działa?

Jan Palus jan.palus w gmail.com
Pi±, 3 Gru 2010, 21:10:43 CET

On 02.12.2010 14:16, Łukasz Ma¶ko wrote:
> Czy udało się komu¶ z listowiczów odpalić czytnik kart inteligentnych (Smart
> Card) w laptopie Dell D430 (tudzież pokrewnych, D400 też miał takowy
> czytnik)? Wła¶nie próbuję, ale przy próbie startu pscsd (z palca z
> parametrem -f) dostaję takie błędy:
> Oczywi¶cie urz±dzenie nie działa. Może komu¶ udało się to już zwalczyć?

Zbuduj pcsc-driver-ccid w wersji 1.3.13 lub innej, wczesniejszej niz
1.4.0. Wnikac specjalnie nie wnikalem, ale w ktoryms commit'cie w ichnim
svn-ie ktos radosnie wylaczyl patcha na o2 micro "bo nie dziala z libusb
1.0", kiedy u mnie o dziwo cos tam dziala. Pozniej troche pozmienialo sie
w kodzie i zeby znowu wlaczyc tego patcha w 1.4.0 trzebaby troche
poczarowac. Mnie sie nie chce, jezeli masz ochote to grepuj po
O2MICRO_OZ776_PATCH.