Broadcom NetXtreme BCM5752 i jumbo frames

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 7 Gru 2010, 19:33:21 CET

Mam w laptopie kartę takową:

09:00.0 Ethernet controller: Broadcom Corporation NetXtreme BCM5752 Gigabit
Ethernet PCI Express (rev 02)

Chodzi toto na module tg3. I działa, ale z MTU <= 1500. Chciałem sprawdzić,
czy zmiana MTU w mojej sieci lokalnej coś mi poprawi jeśli chodzi o
transfery do mojego NAS-a. Ale nie jestem w stanie zmienić MTU na większe od
1500 - dla każdej wartości powyżej 1500 dostaję takie coś:

# ifconfig eth0 mtu 9000
SIOCSIFMTU: Zły argument

Próbowałem zarówno na interfejsie podniesionym, jak i złożonym. Do logów
kernel nic nie wypluwa.

Czy ten typ tak po prostu ma i nie da się tego zmienić, czy też coś robię
nie tak?

Gdyby to miało znaczenie - Th+ready+test, z kernelem 2.6.36.1-laptop-1.