router'y i dhcp

Arkadiusz Chomicki chomar w pld-linux.org
Sob, 11 Gru 2010, 19:32:42 CET

On Saturday 11 of December 2010 18:59:34 Grzegorz Sójka wrote:

> Wpisz statyczne adresy do dhcp.conf. Nie dość, że problem się rozwiąże
> to jeszcze będzie Ci tym łatwiej zarządzać. Zawsze będą na tych samych
> adresach co w przypadku rekonfiguracji jest niezwykle wygodne a co
> więcej możesz im zrobiś statyczne wpisy w DNS (którego zapewne posiadasz).

bardzo bym tak chcial, ale nie ja administruje tymi ruterami.
to sa urzadzenia klientow w sieci. Kazda zmiana urzadzenia to
update dhcp, i przerwa w dzialaniu dostepu do internetu.

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki <chomar (at) pld-linux.org>
Władysławowo