Podmontowanie zasobów samby inaczej niż przez cifs?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 12 Gru 2010, 15:01:39 CET

Dnia niedziela, 12 grudnia 2010, Marcin Krol napisał:

> CIFSa używam tak w domu jak i w pracy do montowania zasobów sieciowych i
> problemy o których piszesz nie występują. Tyle, że kerneli używam
> vanilla, bare-grsecurity i bare-vserver. Dystrybucyjnego "kernel"
> wywaliłem ze wszystkich maszyn już dawno bo potrafił powodować różne
> dziwne zachowania, a nawet zwisy. Nie wiem czy mu się poprawiło czy nie,
> wolę nie ryzykować. Spróbuj zmienić jajko i zobacz czy się poprawi.

Używam kernela skompilowanego z kernel-desktop.spec, więc jest to prawie że
vanilia.

> Wracająć do CIFSa to ja bym spróbował wywalić z opcji dierctio - chyba
> lepiej mieć cache'owanie po stronie klienta zwłaszcza przy powolnej jak
> na dzisiejsze standardy sieci 100mbit? U siebie używam takich opcji i
> wszystko działa, żadnych przestojów: nosetuids,noperm,noacl.

Obstawiam, że winny jest tutaj sam serwer (Welland), dlatego pytałem, czy da
się toto podmontować inaczej jak przez cifs (jak pisałem, KIO z KDE działa
lepiej). Spróbuję z tymi opcjami które opisałeś, może to coś poprawi.