Jaki windowmanager zamiast WindowMakera (dwa ekrany, xinerama)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 13 Gru 2010, 10:10:11 CET

Witam,

W końcu ruszyłem 4 litery i uruchomiłem drugi monitor...
Fajnie jest, ale... chyba WindowMaker jest zbyt stary do takich zabaw: gdy
maksymalizuję okno, to otwiera się na oba ekrany. Do tego nie bardzo jest
gdzie ustawić takie drobiazgi jak ekran podstawowy (domyślnie mi startują
aplikacje na lewym ekranie, który chciałbym traktować jako "poboczny"),
albo ustalenie by zmiana virtualdesktopów dotyczyła tylko głównego ekranu
(od biedy da się to uzyskać przez atrybut "zawsze widoczny"...

Którą z PLDowych zabawek byście polecili?
Z góry uprzedzam, że bardzo nie lubię kobył typu KDE/GNOME, które nie dość
że zajmują ciężkie gigabajty RAMu to co chwila coś psują (vide ostatnie
afery z kwalletem)...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944