[TH 64bit] Icedove/iceweasel - segfault przy oknie dialogowym drukowania

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Pon, 13 Gru 2010, 22:56:29 CET

13.12.2010 22:31, Lukasz Glebicki wrotek:

> SOA#1.
>
> Za to nie mam ikonek przycisków cofnij/naprzód ;-)Za dużo zdeinstalowałem
> paczek, których nic nie wymaga:

Jak się chwalimy, co nam nie działa, to mi też nie działa ani
drukowanie, ani guziki cofnij/naprzód.
	(
	iceweasel-3.6.13-2.x86_64
	icedove-3.1.6-1.x86_64
	)

Dodatkowo iceweasel wywalał mi się notorycznie na jakichś dodatkach, a
icedove 3.1.* w ogóle nie chciał się uruchamiać - na te dwie
przypadłości znalazłem jednak lekarstwo - okazało się, że ice* nie lubią
linkowanych katalogów w profilach - a u mnie całe /home/users/user było
linkiem (pozostałość po jakiejś migracji). Po zmianie tego stanu rzeczy
działają lepiej. To tak dla potomnych.

Adam

--
Adam Skowroński                  * Nie żebym coś sugerował, ale jeżeli w
tytus w oldfield.org.pl            *nazwisku Beckham zmienimy drugą literę