[TH 64bit] Icedove/iceweasel - segfault przy oknie dialogowym drukowania

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pon, 13 Gru 2010, 23:03:42 CET

On Monday 13 of December 2010, Adam Skowroński wrote:

> Dodatkowo iceweasel wywalał mi się notorycznie na jakichś dodatkach, a
> icedove 3.1.* w ogóle nie chciał się uruchamiać - na te dwie
> przypadłości znalazłem jednak lekarstwo - okazało się, że ice* nie lubią
> linkowanych katalogów w profilach - a u mnie całe /home/users/user było
> linkiem (pozostałość po jakiejś migracji). Po zmianie tego stanu rzeczy
> działają lepiej. To tak dla potomnych.
>
> Adam

Aby Ci guziki tył/naprzód zadziałały, to pomoże workaround:
Dodaj/zamień w .gtkrc-2.0
gtk-icon-theme-name = "Tango"

i chyba trzeba zainstalować tango-icon-theme

To jakiś bug/feature zmian w gtk, bo dotyka innych distro
(https://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?pid=835978)

Motywy wybrane z gtk2_prefs mają tą przypadłość.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}