Jaki windowmanager zamiast WindowMakera (dwa ekrany, xinerama)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 14 Gru 2010, 07:35:37 CET

On Mon, 13 Dec 2010, Paweł Zuzelski wrote:

> [...]

[...]

> Jeśli polubisz się z kafelkującym managerem okien, to bardzo polecam

Eeee... a co to jest "kafelkujący" winmanager? W sensie, że każdy ekran
jest całkowicie wypełniony? W sumie to mam i u siebie, tyle że odrobina
ekranu zostaje dla ikon (w sumie niepotrzebnie). BTW, jak wtedy zachowuje
się gimp? :)

> wielu monitorów. Fakt, że nie używałem go z Xineramą (btw Xinerama
> nie jest czasem mocno obsolete?), ale z xrandr działa u mnei bardzo
> dobrze.

A jest coś innego niż xinerama? Szukałem jakiegokolwiek przepisu by mi
ruszyły dwa monitory na karcie dualhead (nvidia) i nijak nie szło...
Dopiero xinerama dała to co chciałem (nie do końca, ale jednak).

> Jeśli nie lubisz się z kafelkującymi managerami, to awesome można
> sobie oskryptować, żeby był używalny w trybie "floating", ale to
> może wymagać trochę zabawy w lua.

Hmm, ale jak tak pomyślę to wolę jednak coś, co nie narzuca mi jedynego
uznanego sposobu układania okien :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944