Jaki windowmanager zamiast WindowMakera (dwa ekrany, xinerama)

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Wto, 14 Gru 2010, 10:59:08 CET

On Tue, 14 Dec 2010, Witold Firlej wrote:
> Można cudowąc, tylko developerzy awesome nie znają słowa wsteczna
> kompatybilność. Praktycznie każda aktualizacja awesome == ślęczenie
> nad konfingiem. Tym większe im więcej miałeś zmian. Mega upierdliwość.

E, nie prawda, te czasy się daaaawno skończyły. Od iluś aktualizacji
nie musiałem nic zmieniać w konfigu. Ale fakt, kiedyś było jak
piszesz.

> Haha to włąsnie awesome powah!

No ba!

> Awesome tak jeżeli pracujesz głównie z konsolą.

To akurat prawda. Tak na oko: 80% czasu używam xterma, 15%
chrome/luakit, pozostałe 5% innych aplikacji (mplayer, jakieś tam
javowe coś, jakieś proste rzeczy z KDE w rodzaju ksnapshot czy
kolourpaint). Do tych rzeczy awesome spisuje się znakomicie.

--
Paweł