budowanie Firebird 1.5

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Nie, 7 Lut 2010, 22:58:28 CET

Dnia niedziela 07 luty 2010, Arkadiusz Rdest napisał:

> a probowales po prostu uzyc gotowej binarki?
> http://www.firebirdsql.org/index.php?op=files&id=engine_155

Zanim zacząłem próbę budowania, ściągnąłem rpmy ze strony Firebirda.
No ale i tak poległo to wszystko, bo się okazało, że musi być konkretna
(wcześniejsza) wersja, bo z taką program działa.
Więc moje wysiłki z budowaniem na marne niestety.
Chyba, że zbuduje się taka wersja jaką sobie producent programu życzy.

Dzięki za podparcie i pomoc.
Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć. (Vittorio Alfieri)