Co może doskwierać mojemu serwerkowi? [Ac]

grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Pon, 8 Lut 2010, 22:54:41 CET

Łukasz Maśko pisze:
> Nie sprawdziłem, nie zdążyłem. Zrestartowałem komputer. Podejrzewam, że za
> kolejne 2 miesiące znów się sytuacja powtórzy (znając mój pech to będzie
> dokładnie w Święta). Sprawdzę wtedy, w miarę możliwości. Ale dziwne by było,
> gdyby uszkodzenie dysku było tak nietypowe, ze wychodzi po dość długim
> jednak czasie pracy.

Ja mam na desktopie bady w dysku i tak sie to objawia, zazwyczaj po
długim czasie(kilka tygodni)
Natrafia na jakiś bad i jest zwis. Objawy podobne do twoich.
Sprawdzałem dysk na bady ale widocznie pojawiaja sie co jakis czas i
nowe i znudziło mi się sprawdzać.

--
Gzohop:
Grzesiek Pycia