Co może doskwierać mojemu serwerkowi? [Ac]

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pon, 8 Lut 2010, 23:11:43 CET

On Monday February 8 2010 22:54:41 grzesiek Pycia wrote:

> Ja mam na desktopie bady w dysku i tak sie to objawia, zazwyczaj po
> długim czasie(kilka tygodni)
> Natrafia na jakiś bad i jest zwis. Objawy podobne do twoich.
> Sprawdzałem dysk na bady ale widocznie pojawiaja sie co jakis czas i
> nowe i znudziło mi się sprawdzać.

Miałem coś bardzo podobnego w komputerze z dogorywającym zasilaczem. Jak z
jakiegoś powodu pobór prądu skakał powyżej tego, co zasilacz jeszcze był w
stanie wyrobić, siadało napięcie na 12V i silnik dysku na chwilę się wyłączał.
Dysk był durny i nie umiał tego załatwić kulturalnie, więc mimo zrestartowania
silnika zwracał milion I/O errorów. Po czymś takim system robił coś, co chyba
miało być remountem w ro, ale ostatecznie objawy były zupełnie identyczne jak
opisane przez autora wątku.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl