Co może doskwierać mojemu serwerkowi? [Ac]

Wto, 9 Lut 2010, 13:48:19 CET

On Tuesday 09 of February 2010, Łukasz Maśko wrote:
> Jeśli informacje podawane są poprawnie i je dobrze rozumiem, to dysk ma
> łączny czas pracy ponad 24369h,
I był restartowany 3324 razy ... ;) Chyba że masz tam jakies oszczędzanie
energii ?
Niezły weteran. ;) Ale twierdzi że nic mu nie dolega permanentnie.

> a ostatni błąd zdarzył się po czasie
> 2432434747h, czyli 22 godziny wcześniej. System teraz ma uptime ponad 24h,

On cały czas próbuje skończyć selftest. :/

Puść mu po kolei : short/conveyance/long i czy przejdzie wszystkie po kolei ?

Ale i tak:
> Pierwszy dysk nie obsługuje testów i logowania błędów SMART-a, a na nim
> siedzi system, logi i swap.

jeśli powodem są błedy dysku to pewnie są to te z tego dysku. Nie możesz go
podmienić na smartowy jakiś ;) ?

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,