Co może doskwierać mojemu serwerkowi? [Ac]

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 9 Lut 2010, 13:57:33 CET

Dnia wtorek, 9 lutego 2010, Mateusz Korniak napisał:

> I był restartowany 3324 razy ... ;) Chyba że masz tam jakies oszczędzanie
> energii ?
> Niezły weteran. ;) Ale twierdzi że nic mu nie dolega permanentnie.

Ja go dostałem już od kogoś, nie jako nowy. Więc nie mam pojęcia, co on
wcześniej przeżył.

> On cały czas próbuje skończyć selftest. :/

Nie, ten selftest zapuściłem chwilę wcześniej. Po zakończeniu nie pokazały
się żadne nowe błędy (The previous self-test routine completed without error
or no self-test has ever been run).

> Puść mu po kolei : short/conveyance/long i czy przejdzie wszystkie po
> kolei ?
>
> Ale i tak:
>
> jeśli powodem są błedy dysku to pewnie są to te z tego dysku. Nie możesz
> go podmienić na smartowy jakiś ;) ?

Właśnie nie mam chwilowo. Oraz nie mam czasu, póki co, żeby się tym zająć.
Ale jak się wywróci ponownie, to pewnie podmienię cały hardware na podobny
(mam jeszcze jednego złoma z taką samą płytą główną), a do niego jakiś
twardziel).