Instalacja PLD

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Nie, 14 Lut 2010, 17:30:48 CET

On Sun, 14 Feb 2010, Marcin Kurzyna wrote:

> Cześć,
>
> Czy ktokolwiek z was instalował ostatnio PLD "od zera"? Od jakiegoś czasu nie
> jestem w stanie dokonać tej czynności - zawsze są problemy z pierwszym bootem
> i godziny kombinowania. Nie ważne czy instaluję na fizycznym sprzęcie czy w
> VM.

W ostatnich dniach instalowałem PLD na maszynie w OVH "od zera".
Instalowałem th-test, żeby mieć już nowe libpng i libjpeg. Wszystko
poszło bez problemu:

Najpierw lokalnie sobie przygotowałem chroot poldkiem od zera.
Starowałem chroot, skopiowałem na zdalną maszynę korzystając z ich
rescue, rozpakowałem na partycji, potem mount /dev /mnt/dev -obind,
chroot, instalacja gruba, konfiguracja sieci, reboot i bangla.

Jajco: 2.6.32.8

--
Pozdrawiam,
Paweł