Instalacja PLD

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 14 Lut 2010, 18:46:43 CET

Marcin Kurzyna napisał(a):
> Cześć,
>
> Czy ktokolwiek z was instalował ostatnio PLD "od zera"? Od jakiegoś czasu nie
> jestem w stanie dokonać tej czynności - zawsze są problemy z pierwszym bootem
> i godziny kombinowania. Nie ważne czy instaluję na fizycznym sprzęcie czy w
> VM.

> Poprzednio w VirtualBoxie przeszedłem przez stertę jąder, zarówno tych z Th
> jak i z wypieków Zbynia i jakaś kombinacja ostatecznie pomogła, ale po 15tej
> próbie szczerze mówiąc się zgubiłem.

Tak, na przykład na moim .29 wywala się lvm2, ale na wersji z pax już
nie.

> Czy jest jakaś nowa (w ciągu ostatniego pół roku +/- ) magia, którą trzeba
> odprawić żeby zrobić pierwszy boot?

Na przykład załadować dm-mod przed innymi? Znaczy nie tak jak automat
dodaje, lecz dopisując na początku listy w sysconfig/geninitrd PREMODS
Nie wiem w jakich warunkach, ale na pewno przy softraid1+lvm na scsi,
ale przy ładowaniu też sata i ide z initrd (tak, wszystko w jednym pudle ;))

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%