jaki kontroler sata raid

Krzysztof Manijak manner w x-on.pl
Wto, 16 Lut 2010, 10:57:03 CET

On 2010-02-16, at 10:44, Jacek Osiecki wrote:

> Sprzętowe są fajne jeśli mają hotswapa, albo gdy chcesz się bawić w RAID5/6
> [...]
> Czyli - jak ktoś jest leniwy to softraid lepszy ;)
ten 3805 ma hotswap (ponoć)
co do układania partycji to nie ma problemu żadnego - sam system jest na osobnym dysku. nic tam więcej na tej maszynie nie będzie tylko magazyn na pliki. dlatego pytam czy ktoś miał do czynienia z tymi adaptecami, bo w sumie moge wydać kase na kontroler + dyski, albo tylko na dyski, a zakłądam własnie użycie raid5/6 -- jakoś z doswiadczenia wiem ze najczesciej padajacym elementem serwerowym jest niestety dysk

a, no i jeszcze kwestia fs na to wszystko. xfs?

km [at] mac