Instalacja PLD

Dariusz Knociński dknoto w next.com.pl
Wto, 16 Lut 2010, 16:06:10 CET

On Tue, 16 Feb 2010 14:04:05 +0100
Dariusz Knociński <dknoto w next.com.pl> wrote:

> Dzięki. Spróbuję ponownie za jakiś czas a teraz sprawdzę Titanium.

Titanium poszło bez większych problemów ale daleko temu do ideału:
- geninitrd na moim laptopie ładuje domyślnie sis5513 a powinien pata_sis, niby
  nic ale są inne nazwy urządzeń ide,
- baza RPM w PLD Rescue 2.97 jest w wersji 4.7 a w Titanium 4.5, kicha po resta-
  rcie,
- udev strasznie wolno startuje, nie mam pojęcia czemu tak długo?