Instalacja PLD

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Wto, 16 Lut 2010, 16:19:46 CET

> Titanium poszło bez większych problemów ale daleko temu do ideału:
> - geninitrd na moim laptopie ładuje domyślnie sis5513 a powinien pata_sis, niby
>    nic ale są inne nazwy urządzeń ide,
> - baza RPM w PLD Rescue 2.97 jest w wersji 4.7 a w Titanium 4.5, kicha po resta-
>    rcie,

Oficjalny sposob instalacji Titanium to uzycie CRI. Wtedy powyzsze oba
problemy nie wystepuja. Instalacja czymkolwiek innym nie jest wspierana
oficjalnie.

> - udev strasznie wolno startuje, nie mam pojęcia czemu tak długo?

Zapewne czas ladowania ktoregos modulu jest wyjatkowo dlugi. udev
zaladuje wszystkie sterowniki dla danego komputera. Ja osobiscie mam
dosc obszerne blacklisty modulow tam gdzie mam udeva.

M.