Instalacja PLD

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 16 Lut 2010, 23:47:03 CET

On Tue, 16 Feb 2010, Pawel Golaszewski wrote:

> A nie lepiej to pudełko /dev/trash ? :)

Nie lepiej - bo i co proponujesz w zamian? 30 razy większe pudło z jakimś
athlonem, zżerające 10 razy więcej prądu i zdychające zaraz po tym jak kurz
obecny w piwnicy zapcha wentylator procka? :) A może jakieś VIA Epia albo
coś na małym intelu, kosztujące w okolicach 1000zł i grzejące się tak że
można się poparzyć dotykając obudowy?

> Toż to już taki antyk, że aż szkoda czas tracić na czekanie aż cokolwiek
> się tam wykona.

Alix.1C rewelacyjnie się spisuje jako bardzo mało wymagający serwerek domowy
służący jako centrala "inteligentnego domu". Kompaktowe rozmiary i pobór mocy
0.4A w porywach 1.25A są nie do przebicia. Bardzo fajna maszynka, bez problemu
zasilana przez PoE, długo utrzymywana przy życiu przez niewyszukany zasilacz
buforowy. A że renderowanie na nim kiepsko chodzi? Cóż, nie do tego jest stworzona...

> Zresztą - z tego co pamiętam nowsze glibc mają obsługiwać min. i586? Albo
> tak miało być...

Z tego co tu napisano - 486. Po prostu się zdziwiłem że jest 486 zamiast 386 :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944