Instalacja PLD

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Sob, 27 Lut 2010, 14:27:56 CET

Witam.

> Alix.1C rewelacyjnie się spisuje jako bardzo mało wymagający serwerek domowy

Ja mam właśnie ALIX na Ti. Instalacja z CRI wspieranego Rescue. Jakoś
nie widziałem problemów z nim mimo że jest chyba na 686. Mogę
sprawdzić arch przy okazji.

Moje doświadczenie wskazuje, że parę maszyn przeżyło zmianę archa
dzięki poldkowemu upgrade --reinstall . Czyżby taki hardcore był
niezalecany? Zaznaczę, że nie miałem maszyny która nie przeżyła.

Abstrahując od tematu sensowności arch z rodziny 686  na serwerze.

--
Best  regards, Tomasz Woźniak

msn: tomlee_pl w hotmail.com
jabber: tomlee w cybertron.pl