jaki kontroler sata raid

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 17 Lut 2010, 10:29:32 CET

On Wed, 17 Feb 2010, Krzysztof Manijak wrote:
> to może inaczej zapytam: Adaptec, 3ware czy Intel? poznajdowałem w podobnych cenach o zbliżonych parametrach, zamknąć oczy i wylosować czy brać Adapteca?

To opiszę moją przygodę. Adaptec 2420AS kupiony u dużego dystrybutora,
instalacja bezproblemowa, driver w kernelu. Niestety po kilkunastu
godzinach pracy padły dwa kanały z czterech, dane odleciały.[1] :(
Dystrybutor się postarał i podesłał drugą sztukę, ten już w momencie
włożenia do slota był martwy. Zainstalowałem 3ware, działa do dziś.
Jeszcze jedno czekanie na reklamację i zwrot kasy trwało 2 miesiące.
[1] Miałem na szczęście backup.
--
pzdr
Stacho Pal