jaki kontroler sata raid

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 18 Lut 2010, 01:09:42 CET

On Wed, 17 Feb 2010, Krzysztof Manijak wrote:

> to może inaczej zapytam: Adaptec, 3ware czy Intel? poznajdowałem w podobnych cenach o zbliżonych parametrach, zamknąć oczy i wylosować czy brać Adapteca?
Ja bym wzial 3ware. Chyba najbardziej "linuxowy" kontroler
- sterowniki zawsze w pelnych zrodlach, pelen zestaw dostepnych
narzedzi (tw_cli, 3dm2) - sprawdzone obciazeniem pldowego ftp1 ;)
poki serwer nie okazal sie za maly do potrzeb...

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-