Icedove - drobna niedogodność z widokiem nagłówka informacji

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Czw, 18 Lut 2010, 13:46:51 CET

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 18.02.2010 00:00, od Wieslaw Kierbedz:
> On 17.02.2010 23:12, Daniel Dawid Majewski anonsuje::
>>
> View->Headers
Mam standardowy widok nagłówków i zajmuje to tyle miejsca(od/temat/do/ program pocztowy), że zmieściłoby się 10 wierszy
tekstu wiadomości ( każdy piksel na małym ekranie laptopa jest cenny)
Hm, a nie zna ktoś sposób na bardziej uproszczony widok nagłówków, najlepiej z przełączanym rozszerzaniem w prosty
sposób, lub jakiś dodatek ? Np. na grzyba tyle powielonych przycisków, które i tak są u góry(odpowiedz/usuń/przekaż)...? ;)

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski