Icedove - drobna niedogodność z widokiem nagłówka informacji

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Czw, 18 Lut 2010, 15:02:02 CET

> Mam standardowy widok nagłówków i zajmuje to tyle miejsca(od/temat/do/ program pocztowy), że zmieściłoby się 10 wierszy
> tekstu wiadomości ( każdy piksel na małym ekranie laptopa jest cenny)
> Hm, a nie zna ktoś sposób na bardziej uproszczony widok nagłówków, najlepiej z przełączanym rozszerzaniem w prosty
> sposób, lub jakiś dodatek ? Np. na grzyba tyle powielonych przycisków, które i tak są u góry(odpowiedz/usuń/przekaż)...? ;)

Sporo zmian w Thunderbird/Icedove 3.x jest dla mnie bardzo wkurzających.
Na szczęście większość da się obejść. Ja u siebie zmieniłem co poniżej.

1. Włączyłem oryginalny toolbar (czyli taki jak był w 2.0)

2. Wyłączyłem Smart Folders - przy kilku(nastu) kontach mailowych
korzystanie z tej opcji masakrycznie utrudnia pracę.

3. Zainstalowałem dodatek CompactHeader. Dzięki temu mogłem
a) usunąć przyciski reply, forward itp z okna wiadomości
b) skompresować domyślny widok nagłówków do 2 linijek

4. Wyłączyłem indeksowanie poczty. Po kliknieciu na folder z ok 20k
maili i odczekaniu 10 minut ubilem program bo mi sie nie chcialo czekac.

5. Wyłączyłem zamienianie wyświetlanych adresów mailowych na nazwy z
książki adresowej.

Co mnie nadal wkurza? Konfigurowanie kolumn w widoku listy wiadomości.
Ustawienia są zapamiętywane dla danego folderu, brak możliwości
globalnego ustawienia. Jak bym chciał "odklikać" wszystkie foldery na
wszystkich kontach to chyba by mi 3 dni brakło :/

M.