A może reiserfs 3.6? było: [ext4 vs. xfs]

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Sob, 20 Lut 2010, 23:37:04 CET

Dnia środa 17 luty 2010 o 17:42:56 Arkadiusz Rdest napisał(a):

> nie bardzo zrozumialem ten opis.
> co znaczy obraz jeden partycji w innej partycji?

miałem dysk z partycją reiser: /dev/hda1 - 100GB
i miałem drugi dysk tez z partycja reiser /dev/hdb1 - 300GB
	dd if=/dev/hda1 of=./obraz_partycji.iso
po prostu zapisałem obraz tej pierwszej jako plik na drugiej.

Nie twierdzę, że to zawsze zawiedzie - ale u mnie poleciało.  Poza tym
to napiecie ileśtam razy mi poleciało na kompie w domu (albo wyłaczyłem
go wyłacznikiem) i nic sie nie stało.

Mieszko Kaczmarczyk
--
Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt: