A może reiserfs 3.6? było: [ext4 vs. xfs]

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Śro, 17 Lut 2010, 17:42:56 CET

Mieszko Kaczmarczyk wrote:

> Reiserfs nie radzi sobie dokładnie z jedną sytuacją:
> 	(dokładnie jedną znam):
>
> 	Mamy partycję z 10000 plików rozlokowaną po 1000
> katalogów/podkatalogów i: jeden duzy obraz innej partycji w analogicznie
> 1000 plików/katalogów reiserfs w głównym katalogu podstawowej partycji.

nie bardzo zrozumialem ten opis.
co znaczy obraz jeden partycji w innej partycji?

> Robimy przez kilka dni (a może wystarczy i godzin) ileśtam operacji
> plikowych i w pewnym momencie leci napięcie.

mam raisera3 na serwerze hostingowym, gdzie rok temu przy okazji
jakiegos naglego wylaczenia sie serwera, musial sie zrobic fsck, ktory
robil sie okolo 2-3h. a partycja ma jakies 8-9 mln plikow, na ktorych
operacje tworzenia/kasowania/kopiowania sa non-stop.
i zrobil sie ten fsck, i wszytko gralo i buczalo dalej. zaden user nie
zglaszal problemu z brakujacymi plikami.

--
  Rdest Arkadiusz