Dlaczego spamassassin przepuszcza środki na potencję?

Robert Grauzenis dzeus w dc.net.pl
Pon, 4 Sty 2010, 11:16:45 CET

W dniu 2010-01-04 10:33, Jacek Osiecki napisał(a):

> Ale u mnie zupełnie na chama - plaintext itd... i g* - przechodzi :(
> Czy spamassassin jest zupełnie znieczulony na lek na literę V?

Też miałem plaintext i na razie się uspokoiło. Teraz takie coś przysyłają:
temat: TTTT is 31 + 14
body: TTTTmeds.net

:-)

> Ale jak mam te reguły utworzyć, skoro spamassassin sobie pobierze nowe przy
> użyciu sa-update i zignoruje to co stworzyłem?

Dopisz do /etc/mail/spamassassin/local.cf.

--
Robert Graużenis