Re: KDE4, konqueror i obsługa protokołu ftp - jak?

Adam Skuciński askucins w gmail.com
Pią, 8 Sty 2010, 00:37:11 CET

2009/12/24 Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>:
> Pod KDE3 było prosto - wpisywałem w pasku adresu ftp://ftp.... i po prostu
> działało. Właśnie spróbowałem to samo zrobić pod KDE4, a tutaj takie
> kwiatki:
>[...]

Witam,

Właśnie sprawdziłem u siebie - Konqueror, KDE4, wpisuję w pasek
przeglądarki ftp://ftp.60free.ovh.org/ na co dostaję grzeczne pytanie
o hasło i użytkownika, podaję je i działa - zdalne katalog się
otwiera.

[adam w lelek ~]$ rpm -qa | grep konqueror
kde4-konqueror-libs-4.3.4-1.i686
kde4-konqueror-plugins-4.3.0-1.i686
kde4-konqueror-4.3.4-1.i686

Adam