KDE4, konqueror i obsługa protokołu ftp - jak?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 8 Sty 2010, 10:02:34 CET

Dnia piątek, 8 stycznia 2010, Adam Skuciński napisał:
[...]
> Właśnie sprawdziłem u siebie - Konqueror, KDE4, wpisuję w pasek
> przeglądarki ftp://ftp.60free.ovh.org/ na co dostaję grzeczne pytanie
> o hasło i użytkownika, podaję je i działa - zdalne katalog się
> otwiera.
>
> [adam w lelek ~]$ rpm -qa | grep konqueror
> kde4-konqueror-libs-4.3.4-1.i686
> kde4-konqueror-plugins-4.3.0-1.i686
> kde4-konqueror-4.3.4-1.i686

Dokładnie te same pakiety i Q-pa. Po prostu u mnie konqueror traktuje
protokół ftp jako smb (jak kliknąłem na ten adres który wpisałeś powyżej, to
dostaję okienko z komunikatem "Brak dostępu do smb://ftp.60free.ovh.org/.".
Muszę pogmerać w swojej konfiguracji, może jakieś pozostałości po KDE3 mi to
psują. Ale, jakby nie patrzeć, dziwne to.