Jak przechwycić takie zdarzenie?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 8 Sty 2010, 22:47:10 CET

Mam laptop DELLa i do niego stację dokującą. Problem w tym, że podczas
dokowania i oddokowywania przestają mi działać urządzenia obsługiwane przez
moduł psmouse (np. touchpad). Wystarczy moduł ręcznie przeładować i znów
wszystko jest OK. Chciałbym, żeby to się robił automatycznie.

Podczas dokowania/oddokowywania w logu ląduje mi taki komunikat:

Jan  8 22:21:01 laptok kernel: : ACPI: \_SB_.PCI0.PCIE.GDCK - undocking
[...]
Jan  8 22:21:17 laptok kernel: : ACPI: \_SB_.PCI0.PCIE.GDCK - docking

Pytanie: jak toto wykorzystać do swojego celu? Wydaje mi się, że to powinno
dać się przechwycić na poziomie acpid, tylko nie wiem, jaki tak na prawdę to
jest event (trzeba napisać odpowiedni skrypt /etc/acpi/events - z tym sobie
już poradzę). Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć?