Upgrade kernela i przegrzewanie się rdzeni

Krzysztof riggyk w gmail.com
Sob, 9 Sty 2010, 18:25:09 CET

Dziś robiłem upgrade i wszystko poszło ładnie, ale po restarcie rdzenie proca
grzały się do ok 80 stopni i nie chciały zejść niżej. Przywróciłem system z
backupu i chciałem upgradować kawałkami a nie całość systemu. Zacząłem od
kernela i tego, co poleciało po zależnościach. Po restarcie rdzenie znów się
grzały, wprawdzie niby tylko do 70 stopni, ale zawsze. Przy normalnej pracy na
laptopie temperatura rdzeni oscyluje ok 50 stopni więc coś wybitnie jest nie
tak. Czyżby w kernelu 2.6.32 coś było walnięte?

Przy okazji, zarządzanie cały czas tkwiło na 'performance' i nie chciało
pozwolić się zmienić na np. 'ondemand'

Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470
http://riggy.pl | http://krzysztof-rygielski.pl