Upgrade kernela i przegrzewanie się rdzeni

Krzysztof riggyk w gmail.com
Nie, 10 Sty 2010, 02:04:16 CET

Dnia sobota 09 styczeń 2010 o 21:10:33 Łukasz Maśko napisał(a):
> A miałeś załadowany moduł ondemand? I jeszcze jedno, jakie były procesy w
> systemie? Może coś wybitnie obciążało system? Polecam użyć powertop. U mnie
> kernel 2.6.32.x działa dobrze.

Problem w tym, że nic szczególnie nie obciążało procesora. Zużycie każdego z
rdzeni wahało się max do 6-8%, czyli jak dla mnie, w normie. Fakt faktem,
czasem nagle kde4 skoczyło i zżerało cały jeden rdzeń co było dosyć dziwne,
ale przez większość czasu był spokój a temperatura strasznie wysoka. Modułu
nie sprawdzałem, może rzeczywiście muszę go doładować. Prawdopodobnie jutro
powalczę z tym dalej i dam znać o rezultatach.
--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470