Upgrade kernela i przegrzewanie się rdzeni

Andrzej Nakonieczny anakonieczny.pld-users-pl w e-list.pingwin.eu.org
Nie, 10 Sty 2010, 02:25:58 CET

Łukasz Maśko pisze:

[...]

> A miałeś załadowany moduł ondemand? I jeszcze jedno, jakie były procesy w
> systemie? Może coś wybitnie obciążało system? Polecam użyć powertop. U mnie
> kernel 2.6.32.x działa dobrze.

U mnie niestety zachowuje się bardzo dziwnie - mam sieć wifi na usb i na
2.6.32.2-1 miałem w niej średnie opóźnienia na poziomie ponad 100 ms,
powrót do 2.6.31.5 pomógł, czasy zeszły w okolice 3-4 ms. W ogóle na
2.6.32.2 jakoś mi się dziwnie pracowało - także połączenia ssh (poprzez
eth) jakby się gorzej zachowywały.

Za to na 2.6.31.5 miałem znów inny numer - top przy około 250 procesach
zżerał 100% rdzenia. Poza tym nic ciekawego się nie działo. Po restarcie
serwera uspokoił się. Mam podobne zachowanie na jednej maszynie ze
stareńkim 2.4.xx, tam jednak dałem sobie spokój z szukaniem przyczyny.

Pozdrawiam,
Andrzej