Upgrade kernela i przegrzewanie się rdzeni

Krzysztof riggyk w gmail.com
Nie, 10 Sty 2010, 21:44:03 CET

Dnia niedziela 10 styczeń 2010 o 20:16:26 Łukasz Maśko napisał(a):
> Moduł się nazywa cpufreq_ondemand :-)
Niestety załadowanie tego modułu zupełnie nic nie daje. Sytuacja bez zmian.
Nie jestem w stanie zmienić polityki zarządzania procem, poza przypadkiem z
cpufreq-set, który opisałem poprzednio.

> Sprawdź jaką wersję hala masz zainstalowaną. Pod 0.5.14 jakoś mało co chce
>  u mnie działać. A pod 0.5.13 wszystko jest OK.

Hala mam 0.5.14 ale z poprzednim kernelem działa poprawnie.

Z innej beczki, w kde (tym dobrym, nie tym zarzynającym mi 100% jednego
rdzenia :P) po upgrade samego kernela nie pyka mi też montowanie usb. Wsadzam
pendrive, wyskakuje powiadomienie o urządzeniu, klikam i dolphin otwiera się z
zawartością katalogu domowego zamiast pokazać co jest na pendrive. Próba
przełączenia na pena owocuje komunikatem:

"Błąd podczas próbu uzyskania dostępu do 'Volume (vfat)', system zgłosił:
org.freedesktop.Hal.Device.Volume.UnknownFailure: IsCallerPrivileged() failed"

Domyślam się, że to coś podobnego jak w wątku z problemami z halem. Chociaż
tutaj problem pojawił się po zmianie kernela.

Nadmienię, że z konsoli pendrive daje się zamontować mount'em bez problemu.

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470