nvidia i dual head

Krzysztof riggyk w gmail.com
Pon, 11 Sty 2010, 16:53:15 CET

Dnia poniedziałek 11 styczeń 2010 o 16:08:24 Marcin Krol napisał(a):
> Uhm, ale po co grzebac recznie w xorg.conf? Narzedzie nVidii do
> konfiguracji, ktore sie instaluje razem ze sterownikiem bardzo dobrze
> sie sprawdza i pozwala po prostu wyklikac ustawienia. Potem tylko
> kliknac save i potwierdzic ze ma dodac do istniejacego xorg.conf jakby
> sie pytal.

Faktycznie... nie pomyślałem :-) Dzięki! Z nvidia-settings miałem złe
doświadczenia z czasów ubuntu, kiedy to zmienianie czegoś tam rozwalało mi
całego xorga.

Sprawdziłem i działa. Chociaż opcja aby ustawić konkretny ekran na główny
czasem zdaje się nie działać. Zdarza się, że jako główny ustawi się zewnętrzny
monitor, z laptopa znikają mi panele i inne elementy plasmy. No i czasem
kompozycja się wyłącza przez co gubię wszystkie efekty, ale to nie problem aby
przywrócić.

Problem jest taki, że nie chcę trwale tego zapisywać do xorga. Wtedy przy
starcie systemu zawsze mi ładuje z dwoma monitorami. Z kolei włażenie do
nvidia-settings i za każdym razem ustawianie tego jest mało wygodne. Chciałbym
to jakoś szybko, automagicznie robić, może jakimś skryptem lub wręcz
klikadłem, ktore bym sobie do tego skryptu podpiął. Nie wiem czy nvidia-
settings to umożliwia?

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470