nvidia i dual head

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Sty 2010, 17:01:36 CET

Dnia poniedziałek, 11 stycznia 2010, Krzysztof napisał:
[...]
> Sprawdziłem i działa. Chociaż opcja aby ustawić konkretny ekran na główny
> czasem zdaje się nie działać. Zdarza się, że jako główny ustawi się
>  zewnętrzny monitor, z laptopa znikają mi panele i inne elementy plasmy.
>  No i czasem kompozycja się wyłącza przez co gubię wszystkie efekty, ale
>  to nie problem aby przywrócić.

Nie martw się, to jakieś problemy w KDE4 najwyraźniej. Mi na intelu przy
użyciu xrandr potrafi zniknąć belka głównego panelu - znaczy się, ona gdzieś
tam jest w czasoprzestrzeni biurka, ale nie jest widoczny na ekranie
(powtarzalność 100% przy konkretnych parametrach rozdzielczości i
skalowania). A przy innych, na tym samym sprzęcie, jest OK.