ADSL

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Pon, 11 Sty 2010, 21:34:42 CET

W dniu 2010-01-11 18:13, Grzegorz Sójka pisze:
> Robił ktoś coś takiego?? Ma ktoś jakieś doświadczenie??

Postawiłem sieć firmową na aDSLu Netii na łączach TP, dokładnie w takiej
konfiguracji jaką Ty potrzebujesz. Modem w tryb bridge, IP przez DHCP,
NAT i działa. Serwer-router widziany ze świata, reszta w sieci lokalnej.
W sumie trudno nie było. Tylko świadomie wybrałem sobie modem/router z
interfejsem ethernetowym zamiast USB.

Napisz o konkretnym problemie to wtedy postaram sobie przypomnieć jak to
robiłem :). Jeśli martwisz się o ustawienia routera/modemu to Netia ma
to całkiem dobrze-automagicznie zrobione przez wuwuę.

Andrzej Mateja
amateja w pimpek.one.pl