ADSL

Grzegorz Sójka pld w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 11 Sty 2010, 21:49:55 CET

Andrzej Mateja wrote:

> Postawiłem sieć firmową na aDSLu Netii na łączach TP, dokładnie w takiej
> konfiguracji jaką Ty potrzebujesz. Modem w tryb bridge, IP przez DHCP,
> NAT i działa. Serwer-router widziany ze świata, reszta w sieci lokalnej.
> W sumie trudno nie było. Tylko świadomie wybrałem sobie modem/router z
> interfejsem ethernetowym zamiast USB.
>
> Napisz o konkretnym problemie to wtedy postaram sobie przypomnieć jak to
> robiłem :). Jeśli martwisz się o ustawienia routera/modemu to Netia ma
> to całkiem dobrze-automagicznie zrobione przez wuwuę.

Wiesz, tak naprawdę to jeszcze nie maiłem okazji do tego usiąść. Jak na
razie to zależy mi na 2 rzeczach:
1. Potwierdzeniu, że się da. Z tego co piszesz to mamy sytuację
dokładnie taką samą wiec to jest z głowy.
2. Podpowiedzi od czego zacząć. Dokładniej: jakie many/dokumentację
powinienem przeczytać i jaki soft zainstalować. Potem zobaczymy.\
Jeśli jesteś w stanie coś napisać na temat 2 to będę bardzo wdzięczny.

Pzdr