ADSL [długie]

Grzegorz Sójka pld w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 12 Sty 2010, 20:51:28 CET

Dzięki za info.

My (ja i moja rodzina) mamy 3 łącza netia-over-tpsa i oprócz
_potwornych_ opóźnień i obsługi klienta która jest ch^&#wa jak
nieszczęście to nie jest źle. Transfery w normie. Ja w domu mam 0.5MBps
skutecznego transferu na łączy 4Mbps (przed chwilą sprawdzane). Nie
zauważyłem jak do tej pory żeby się coś jakoś bardziej cięło.

Tak czy inaczej dzięki za info. Dostałem dziś smsa od GLS że modem w
drodze. Jak przyjdzie i będą jakieś problemy to się jeszcze odezwę.

Pzdr